duarsysterjagaldrigfick

Alla inlägg den 17 juni 2013

Hejj, jag har inte kunnat blogga så mycket nu dom senaste dagarna för det har hänt en grej- Min hund har blivit Huggormsbiten och kan dö när som helst :´(

Så jah kanske inte orkar eller vill blogga till jag vet att han mår bra..

Men iallafall S.O.M.M.A.R.L.O.V.E.T är här men vart är det fina vädret?

Idag ska jag bara vara hemma sen ska jag gå ut med grannens hund (pengar);)

Senare i kväll så ska jag spela match med Wilma mot nåt lag (hemma match så alla kan ju kolla)

Just nu sitter jag och kikar lite med vänner och har typ nyss vaknat så vet typ inte vad jag ska skriva!




JAG VILL OCKSÅ SÄGA ETT STORT GRATTIS TILL MIN BÄSTAVÄN ANNIE EKLIND SOM FYLLER IDAG!:*

Puss hej leverpastej;/

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Två tjejer på 12år, som heter Engla och Natha!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards