duarsysterjagaldrigfick

Direktlänk till inlägg 22 juni 2013

Hellu,

Som ni vet så är Nathas hund sjuk :( Och hon har inte orkat blogga! Men i alla fall! Klockan är bara 11, och jag är svintrött! När jag vaknade var hela familjen ute och gick runt ullavi.. Och sen när dem kom hem så klippte dem gräset! Fattar inte hur dem orkar så här på morgonen.

Idag så ska jag bara vara hemma, vad jag vet i alla fall #trött #cheey

Hahah hashtagg börjar komma överallt nu #haha


Hejrååå

/ Engla

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hej Hej! Ja imorgon börjar skolan igen!.. Shit va fort 10 veckor gått!!! Längtar redan till nästa år! ^^ Jag ska börja blogga igen! :) Ska bli kul faktiskt! ;) har typ inget att skriva men... Hejrååå! <3 // Engla! :D   ...

Hejsan Hejsan! Har inte haft tid att blogga :/ Men jag tror jag börjar sen igen när skolan börjar som inte är så länge kvar! Ha ett gött sommarlov dem dagarna som är kvar! Pussar // Engla <3 ...

Hej! Inte gjort så värst mycket idag men.. Vid typ 10 så cykla jag och brosan ner till Handlarn och köpte glass :P Sen så åkte vi upp och spela fotboll vid Sköllervallen ( Mitt andra hem) ;) Sen när vi kom hem hoppa vi i poolen :D Min lilla...

Hej! Inte gjort så värst mycket idag men.. Vid typ 10 så cykla jag och brosan ner till Handlarn och köpte glass :P Sen så åkte vi upp och spela fotboll vid Sköllervallen ( Mitt andra hem) ;) Sen när vi kom hem hoppa vi i poolen :D Min lilla...

Hejsan Svejsan Lingongren! Jag har inte bloggat på ett tag.. Har inte haft tid! Har bara left livet!Men iaf jag har träffat kompisar och sen haar jag vart på Ullared! När vi åkte dit så fick vi punka.. Och fick bara köra i 80.. Så när vi var på m...

Presentation

Två tjejer på 12år, som heter Engla och Natha!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards