duarsysterjagaldrigfick

Alla inlägg den 9 juni 2013

Hejjj, idag har jag haft cup och det gick inte så bra!!

Fast det var bra spelat tjejer.

När jag va på cupen såg jag en sjukt snygg kille som var i från K....lund!

Vi typ kolla på varandra hela tiden, fast jag vet inte vad han heter-.-

Men nån gång vet jag nog det!!

Orkar inte blogga har ont över allt -.-

Tjadå

 


Tjäna Tjäna! Idag spelade jag lilla lithels cupen :D Det gick väll bra tycker ja! Första matchen blev oavgjord mellan ÖSK-SIF 1-1, andra blev en förlust med 0-1 till AIK, tredje 1-2 mot yxhult ännu en förlust och sista 0-2 till Hallberg :( Men ändå så hade vi bra spel!!!! Jag gjorde ett mål med vänstern från en assist av min kompis Olivia och blev Matchens-Lirare :D

Sista matchen så råkade jag tackla en tjej i ryggen så jag skulle fått gult kort men domarn var sjysst mot mig :)

Men sen så gick allt bra och vi ägde! <3

/ Engla :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Två tjejer på 12år, som heter Engla och Natha!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards