duarsysterjagaldrigfick

Alla inlägg den 14 juni 2013

Hej! Jag ville blogga mer idag haha!! Så gör det! Jag har inget att göra och pappa,mamma och syskonen gör något tråkigt i vardagsrummet typ lyssnar på "Gamla låtar" haha! själv sitter jag i mitt rum och gör absolut ingenting..


Jaja får väl ta och hitta på något!

Godnatt Världen :)

// Engla


Tjäna! ;) Idag var jag på marieberg! Jag fick 200 kr i går av farmor och farfar i avslutningspresent! Så jag köpte ett par solglasögon i turkost för 37:- på Kappahl! Sen köpte jag lite godis bara för jag älskart!! Snart ska mormor komma så vi ska äta mat! Grillat med potatisgratäng :D Gött Gött! På marieberg så skulle jag ta kort på min syster men kamran funkade inte och jag sa: MIN KAMRA FUNKAR INTE :O Då sa mormor: Det är väll skit bakom kamran ( jag ) D:

Hahah jaja då vet jag xD

Ha Ett Skönt Sommarlov Människor Och Rymdvarelser!<3

Tja alla!

Jag är jätte ledsen över att jag inte har bloggat men jag har verkligen inte hunnit, det har varit mycket i skolan och sådär men nu när det är sommar lov ska jag försöka blogga mer!

Iallafall i går var det en chill dag i skolan vi städa typ bara (städa är tråkigt men iallafall)

Och på kvällen var det skolavslutning för mig och min skola så nu är det SOMMARLOV!!

Den här sommaren ska jag bara sola,bada,vara med vänner, ragga och chilla!

Efter lovet börjar jag på ny skola den heter Kunskap så då kanske jag inte hinner blogga så mycket men jag ska iallafall försöka så mycket som möjligt!

Men iallafall nu ska jag chilla i vädret!

Hejdå//Natha♥

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Två tjejer på 12år, som heter Engla och Natha!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards