duarsysterjagaldrigfick

Alla inlägg den 6 juni 2013

Hej Natha här, jag täkte kolla med alla er bad ni tycker:

Ska jag

1. Videoblogga

2. Bara skriva

3. Båda sakerna?

Kommentera vad ni tycker!♥

Hejdå:*

Hej! Idag var jag ledig från skolan för att det är Sveriges national dag! Skönt äre! Imorgon tar min syster studenten så är ledig då också. Idag var jag med min bästa vän Sigrid och Klara!! Vi spelade fotboll för det mesta   Nu på kvällen hade jag fotbolls träning! Det gick väll bra! Nu sitter jag vid datan och lyssnar musik!

Ha det gött

/ Engla  

Tjena Tjena! Jag och min syster Nathalie startade en blogg nyss!   Jag heter i alla fall Engla Gustavsson! Jag lirar fotboll i Sköllersta IF med nummer 2 på ryggen. På fritiden är jag med vänner och spelar fotboll thís is my life! 

Jag är 12 år i September. Ha det gött vänner! Puss!

Tjena Tjena! Jag och min syster Nathalie startade en blogg nyss!   Jag heter i alla fall Engla Gustavsson! Jag lirar fotboll i Sköllersta IF med nummer 2 på ryggen. På fritiden är jag med vänner och spelar fotboll thís is my life! 

Jag är 12 år i September. Ha det gött vänner! Puss!

Hej jag heter Nathalie och är 12år gammal jag har denna blogg med en av mina Bästavänner Engla!

Intressen: Fotboll och Killar

Allrabästavänner: Hannes,Jennifer o Lisa

Familj: Mamma, 2 katter

Kär: Jaaaaa!!

På fritiden gillar jag att vara med vänner,spela fotboll och ragga;)

I denna blogg kommer jag skriva om mig själv, mitt liv och vänner!

Hoppas ni kollar denna blogg//Natha♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Två tjejer på 12år, som heter Engla och Natha!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards