duarsysterjagaldrigfick

Alla inlägg den 8 juni 2013

Hej jag hann inte blogga igår..
Men iallafall idag var det ena dagen på littels cupen så jag stog i kiosken i 8 timmar..
Och i morgon gäller det då är det våran tur att vinna.. Idag var det dör lite yngre barn och imorgon för lite äldre..
Nu ska jag typ kolla tv och kolla film och äta godis..tjaråå:*

Hej hej! Idag väckte pappa mig 06.45 för jag skulle upp till Sköllervallen. jag har kollat lilla lithels cupen. Jag var "tränare" för 02/03 laget! Så jag var med dom typ hela dagen! Men sen så skulle jag stå i kiosken och sälja och det kom jätte mycket folk så hade fullt upp!  Men sen så fick jag åka hem vid 15.30 då ringde Sigrid min bästavän till mig och fråga om vi skulle hitta på nåt och det slutade med att vi satt och kolla final-matcherna vid Sköllervallen!! Laxå killar och Eker tjejer vann. Sen cykla jag och Sigrid hem till mig och nu sitter jag och bloggar medans hon lyssnar musik! hare gött vänner

// Engla   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Två tjejer på 12år, som heter Engla och Natha!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards